Pojawil sie nagle, a ja nic nie wiem

Problemy nurtujące nas na początku przygody z bonsai.
Zielona

Pojawil sie nagle, a ja nic nie wiem

Post autor: Zielona »

Hej!
Jestem tak zielona, jak moj bonsai. Juz od dawna chcialam miec drzewko, ale nie wiedzialam, ze jednak bede je miec. A dzis akurat bylam na zakupach i nagle stalam sie posiadaczka fikusa. :-) Tylko, ze nie mam pojecia, czy powinnam go w tym roku przyciac, jak wygladaja nowe pedy ktore powinnam poucinac itd. Kupilam w Praktikerze, nie mam pojecia, jak oni sie nim zajmowali wczesniej. Poza tym w rozdziale o fikusach na forum wsrod przykladowych lisci nie ma takich, jakie ma moj... :| Moze ktos mi cos podpowie? Czuje sie, jakbyjm nagle zostala matka... :wink:
Awatar użytkownika
Gohan
Answers: 0
20

Post autor: Gohan »

aaa... praktiker!!! marketsai!!! .... z całym szacunkiem... Poszukaj troche na forum! i temat w zlym dziale...
Obrazek

Pozdrawiam,
Marcin Popek
Awatar użytkownika
PiotrMochocki
19

Post autor: PiotrMochocki »

A czy masz okazje,możliwość wstawienia fotki twej roslinki,to ułatwi sprawa
----Co Cię nie zabije,to Cie wzmocni----Pozdrawiam Piotr Mochocki
Zielona

No, wygląda tak:

Ma centymetrowe zielone pedy na galazkach, ale tylko z jednej strony. Z drugiej nie. Zastanawiam sie, czy to jest to, co trzeba uciac. Wszystkim, ktorzy z wyrozumialoscia chca mi ., dziekuje serdecznie. Nie chcialabym zmarnowac Leon-kuna (moim ulubionym roslinom nadaje imiona), wiec jak dziecko we mgle narazie musze pytac... :oops:
Awatar użytkownika
wwoadas
19
Imie i nazwisko: Adam Filipiak
Województwo: mazowieckie

Post autor: wwoadas »

omg... zmniejsz te zdjecia, na nich nic nie widac. To ze sa duze to nei oznacza, ze dobre... jak mam <font color="#FF0000">wogule //ort</font> cos powiedziec jak widze tylko pien, albo 1 listek...??
Kto się nie rozwija, ten się cofa.
Zielona

przepraszam, mam nadzieje, ze teraz bedzie lepiej...
http://tinypic.com/x244ut.jpg