Oliwka
Oliwka
Witam wszystkich,
Jestem tutaj nowy, mam do Was male pytanko, a nawet kilka. Jestem amatorem, nigdy nie uprawialem bonsai, jak na razie przeczytalem posta "sztuka bonsai" gdzie wydaje mi sie jest dosyc dobrze opisana uprawa takich drzewek. Mam pytanko, jaka ksiazke mi proponujecie, jezeli <font color="#FF0000">wogole //ort</font> jakas, byc moze macie dostep to roznych stron internetowych gdzie opisane jest cos jeszcze na temat uprawy. Po przeczytaniu w.w. posta stwierdzilem ze chyba dobrym drzewkiem na poczatek bylaby oliwka. Chcialbym wiedziec czy dobre byloby zaczynanie od zasiania czy kupic male drzewko i je pielegnowac. W jakim okresie zaczac przycinac galazki i korzenie? Czy mozna od malego ksztaltowac drzewko czy dopiero gdy pien bedzie juz troszke wiekszy? Co mi proponujecie. Aha jeszcze jedno jezeli zaproponujecie mi nasiona, czy od razu traktowac je jako drzewko bonsai(ziemia nie zbyt wilgotna, nawozenie, zraszanie itd) czy jakos inaczej traktowac?lub zgodnie z instrukcja ogrodnika czy informacji na nasionach?
Z góry DZIEKUJE.