Karmona, lepiej w cieniu czy na przeciÄ…gu?

Problemy nurtujące nas na początku przygody z bonsai.
pro_rock
Posty: 2
Rejestracja: 11 cze 2008, 00:18
16
Lokalizacja: Bielany WrocÂławskie

Karmona, lepiej w cieniu czy na przeciÄ…gu?

Post autor: pro_rock »

cześć wszystkim. mam marketsai z gatunku karmona (jak już wydedukowałem z forum) ale dręczy mnie jak dobrać dla niej odpowiednie miejsce. jestem jak najbardziej początkujący i wiem tyle co przeczytałem tu na łamach. sytuacja wygląda tak. chcielibyśmy z żoną żeby drzewko stało w naszym pokoju. jeden główny problem okno od północy. boję się że w głębi pokoju (gdzie swoją drogą prezentuje się świetnie) bedzie jej za ciemno. na parapecie z tego co czytam było by ok bo jest jasne i nie na otwartym słońcu (co odradzacie) i przynajmniej przez pierwsze ciepłe miesiące chyba by było w sam raz tyle że to okno lubi być u nas uchylone i w tym wypadku nie wiem czy nie przeszkadza...
Awatar użytkownika
Kamil
Administrator
Posty: 2781
Rejestracja: 19 lip 2004, 10:33
20
Imie i nazwisko: Kamil Jackiewicz
Województwo: opolskie
Lokalizacja: Reńska Wieś
Kontakt:

Post autor: Kamil »

Dopoki to nie jest mrozny wiatr to nic sie jej nie stanie Marcinie. Parapet ale musi juz byc, szczegolnie, ze to okno od polnocy.
Pozdrawiam,
Kamil Jackiewicz
pro_rock
Posty: 2
Rejestracja: 11 cze 2008, 00:18
16
Lokalizacja: Bielany WrocÂławskie

Post autor: pro_rock »

Serdeczne dzięki za podpowiedź.