Regulamin forum

Propozycje, bledy itp. odnosnie forum
Awatar użytkownika
Kamil
Administrator
Posty: 2780
Rejestracja: 19 lip 2004, 10:33
19
Imie i nazwisko: Kamil Jackiewicz
Województwo: opolskie
Lokalizacja: Reńska Wieś
Kontakt:

Regulamin forum

Post autor: Kamil »

Stan: 6 październik 2008

1. Postanowienia ogólne
:arrow: 1.1. Ogólne zasady
:arrow: 1.2. Reklamy
:arrow: 1.3. Tematy & posty
:arrow: 1.4. Podpis

1.1. Ogólne zasady
Administratorzy i moderatorzy podejmą starania mające na celu usuwanie wszelkich uznawanych za obraźliwe lub niezgodne z prawem materiałów jak najszybciej, jednakże nie jest możliwe przeczytanie każdej wiadomości lub sprawdzenie każdego zamieszczonego zdjęcia. Zgadzasz się więc, że zawartość każdego postu (w tym zdjęcia) na tym forum wyraża poglądy i opinie jego autora a nie administratorów, moderatorów czy webmasterów (poza wiadomościami pisanymi przez nich) i nie ponoszą oni za te treści odpowiedzialności.

Zgadzasz się nie pisać żadnych obraźliwych, obscenicznych, wulgarnych, oszczerczych, nienawistnych, zawierających groźby i innych materiałów, które mogą być sprzeczne z prawem. Złamanie tej zasady może być przyczyną natychmiastowego i trwałego usunięcia z listy użytkowników (wraz z powiadomieniem odpowiednich władz). Aby wspomóc te działania rejestrowane są adresy IP autorów. Przyjmujesz do wiadomości, że webmaster, administrator i moderatorzy tego forum mają prawo do usuwania, zmiany lub zamykania każdego wątku w każdej chwili jeżli zajdzie taka potrzeba. Jako użytkownik zgadzasz się, że wszystkie informacje, które wpiszesz będą przechowywane w bazie danych. Informacje te nie będą podawane bez twojej zgody żadnym osobom ani podmiotom trzecim, jednakże webmaster, administrator i moderatorzy nie będą obarczeni odpowiedzialnością za włamania hackerskie prowadzące do pozyskania tych danych.

1.2. Reklamy
Wszelkiego rodzaju reklamowanie stron w treści listu, podpisie czy też w avatarze nie związanych z bonsai, jest wzbronione. Jedynie linki do stron prywatnych związanych z bonsai są dozwolone.

1.3. Tematy & posty
* przy zakładaniu nowych tematów zabrania sie używania słow typu ".", "ratunku" itp. Nazwa tematu powinna być zwięzła, tzn. streszczać w kilku słowach problem opisywany w temacie
* nie piszemy nazw tematów dużymi literami
* nie nabijamy postów, czyli nie piszemy czegoś, co nie ma wspólnego z danym tematem
* nie piszemy dwóch postów pod rząd. Gdy chcemy coś dopisaś/zmienić, używamy przycisku 'zmień' na swoim poście i dopisujemy/zmieniamy to co chcemy
* posty należy pisać starannie, zrozumiale i stylistycznie jak i ortograficznie poprawnie

1.4. Podpis
* podpis nie jest obowiązkowy
* podpis powinien być krótki i zwięzły
* nie powinien zawierać żadnych reklam, obrazków
* również linki do innych stron są niedozwolone.
Pozdrawiam,
Kamil Jackiewicz
ODPOWIEDZ