. w przycięciu

Dział poświęcony omawianiu drzewek zakupionych w marketach oraz fikusom w stępnej fazie, czyli gatunkom, które można hodować w domu.
jakubk09
Posty: 2
Rejestracja: 26 cze 2012, 14:43
11
Imie i nazwisko: jakub
Województwo: podkarpackie

. w przycięciu

Post autor: jakubk09 »

Cześć

Jestem początkującym właścicielem bonsai i mam prośbę aby w miarę możliwości ktoś bardziej ogarnięty udzielił mi kilka wskazówek jak go przyciąć


dzięki z góry JK :)
Załączniki
DSC_7816.jpg
DSC_7816.jpg (102.21 KiB) Przejrzano 4766 razy
DSC_7817.jpg
DSC_7817.jpg (102.5 KiB) Przejrzano 4766 razy
DSC_7814.jpg
DSC_7814.jpg (98.04 KiB) Przejrzano 4766 razy
DSC_7816.jpg
DSC_7816.jpg (102.21 KiB) Przejrzano 4766 razy
Awatar użytkownika
Bolas
wspieram forum (srebro)
wspieram forum (srebro)
Posty: 2441
Rejestracja: 20 lis 2004, 18:03
19
Imie i nazwisko: Boleslaw Wujczyk
Województwo: śląskie
Lokalizacja: Żory
Kontakt:

Post autor: Bolas »

Wpisz fikus marchewka lub ginseng i może wyrobisz sobie zdanie o tym czymś.
Pozdrawiam
Bolesław Wujczyk
Awatar użytkownika
slam
Posty: 19
Rejestracja: 23 cze 2012, 07:14
11
Imie i nazwisko: Marcin
Województwo: śląskie
Lokalizacja: Mikołów

Post autor: slam »

Witam, z marchewą daleko nie zajdziesz, choć owszem są fikusy ok, 100 letnie ładnie się prezentujące, aczkolwiek, ten rodzaj " bonsai " możesz poprzycinać i w ten sposób trochę zagęścić koronę, to wszystko co przy nim zrobisz. Możesz też zostawić pędy i poczekać aż zgrubną do wielkości gałązki i coś tam odrutować i powyginać, ale jakby na to nie spojrzeć to dalej będzie marchewa.
jakubk09
Posty: 2
Rejestracja: 26 cze 2012, 14:43
11
Imie i nazwisko: jakub
Województwo: podkarpackie

Post autor: jakubk09 »

Ehh... nie wiedziałem, że takie coś nazywa się marchewka i nie jest traktowana jak bonsai :/
To nie da się z tym nic zrobić?
A jak by się go głębiej wsadziło ...
Awatar użytkownika
Amator Bonsai
Posty: 96
Rejestracja: 11 kwie 2012, 18:58
12
Imie i nazwisko: Kacper R.