Wiąz Drobnolistny

Dział poświęcony omawianiu drzewek zakupionych w marketach oraz fikusom w stępnej fazie, czyli gatunkom, które można hodować w domu.
Airmajlo
Posty: 1
Rejestracja: 10 wrz 2010, 12:35
13
Imie i nazwisko: Przemyslaw S
Województwo: mazowieckie

Wiąz Drobnolistny

Post autor: Airmajlo »

Witam miłośników Bonsai!
Jestem początkującym fanem sztuki Bonsai więc moja wiedza jest bardzo skromna. Wczoraj zakupiłem swoje 1 drzewko, wydaje mi się, że jest to wiąz drobnolistny. Chce je podarować mojej dziewczynie jako prezent ale żeby ona jak i moje drzewko były szczęśliwe chciałbym was zapytać o parę drobiazgów. Mianowicie:
1. Czy to na pewno ten gatunek, który wymieniłem?
2. Czy mam je podciąć u dołu,czy też w koronie? (Na zdjęciach widać trzy gałązki wyrastające z dołu pnia, jednak jedna jest na tyle długa, że wyrasta aż w koronę i boję się, że jak ją przytnę to strasznie przetrzebie koronę z liści).
3. Na ile lat wygląda moje drzewko? Może i miesięcy :co:
4. Czy nadaje się ono do kształtowania i kiedy można je rozpocząć?
Drzewko ma około 25cm wysokości.
Z góry dziękuje za informację i odpowiedzi, bardzo prosiłbym o . jak najszybciej :-)
Pozdrawiam i wrzucam kilka fotek:
http://img685.imageshack.us/img685/7829/dscf0189z.jpg
http://img237.imageshack.us/img237/231/dscf0187r.jpg
http://img710.imageshack.us/img710/6303/dscf0188h.jpg
http://img827.imageshack.us/img827/7334/dscf0186.jpg
Awatar użytkownika
bubinek
Posty: 117
Rejestracja: 19 wrz 2007, 12:57
16
Imie i nazwisko: Kacper B.
Województwo: wielkopolskie
Lokalizacja: Leszno

Post autor: bubinek »