Ligustr Chiński

Dział poświęcony omawianiu drzewek zakupionych w marketach oraz fikusom w stępnej fazie, czyli gatunkom, które można hodować w domu.
Samuraj
Posty: 7
Rejestracja: 27 sie 2008, 17:55
15
Imie i nazwisko: Rafal Postek
Województwo: podlaskie

Ligustr Chiński

Post autor: Samuraj »

Co sądzicie o moim Ligustrze? Jestem początkującym bonzaistą ale chcę wyhodować tego ligustra na dużego i zdrowego. Kupiłem dzisiaj nawóz do bonsai firmy Biopon. To dobra firma i czy dobry nawóz? Poradźcie jeszcze co muszę przy moim drzewku zrobić żeby było ładniejsze ;)
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Aha i jak zrobić taki meszek na podłożu czy wystarczy zerwać trochę z lasu i zasadzić gdzieś obok bonsai i on się rozrośnie czy kupuje się coś specjalnego?
Chodzi mi o taki meszek jak na tym zdjęciu
Obrazek
Pozdrawiam
Daniel
Posty: 43
Rejestracja: 28 maja 2008, 22:03
15

Post autor: Daniel »

co mi sie tu nie podoba ... Po pierwsze dwie galazki na gorze zarowno prawa jak i lewa sa za dlugie , trzeba skrucic moim zdaniem, po drugie korzenie wystajace , chodzi mi o korzonki wlosowate ...

Tak ogolnie to typowe marketsai:D
Ostatnio zmieniony 28 sie 2008, 11:40 przez Daniel, łącznie zmieniany 1 raz.
Samuraj
Posty: 7
Rejestracja: 27 sie 2008, 17:55
15
Imie i nazwisko: Rafal Postek
Województwo: podlaskie

Post autor: Samuraj »

Narazie tak jutro się za niego wezme. Aha a czy moglbys przerobic zdjecie w paincie zeby pokazac mi ktore sa za dlugie?
armin
Posty: 188
Rejestracja: 04 paź 2007, 12:57
16
Lokalizacja: SwarzĂŞdz

Post autor: armin »