Co wybrać??

Dział poświęcony omawianiu drzewek zakupionych w marketach oraz fikusom w stępnej fazie, czyli gatunkom, które można hodować w domu.
Pawel-Sz-n
Posty: 2
Rejestracja: 24 mar 2007, 17:57
17
Lokalizacja: Szczecin

Co wybrać??

Post autor: Pawel-Sz-n »

W niedalekiej przyszłości wybieram się do sklepu ogrodniczego. Chciałbym kupić sobie dobry materiał na bonsai (ale nie uformowany). Myślę o Karmonie Drobnolistnej, bo ma fajne grube i maleńkie listki. Czy to dobry wybór?? P.S-> Jestem początkujący
mum666
Posty: 84
Rejestracja: 23 mar 2007, 14:06
17
Imie i nazwisko: Adrian
Województwo: lubuskie
Lokalizacja: Kunowice
Kontakt:

Post autor: mum666 »

sam mam juz dwie, jak dla mnie gatunek bajecznie prosty i przyjemny, mozesz go ciac i meczyc a on to zniesie, na parapet + duzo wody (zraszanie!!) i juz, nic trudnego. Polecam karmonke.
jacorex
Posty: 22
Rejestracja: 28 kwie 2007, 15:49
17
Lokalizacja: warszawa

Post autor: jacorex »

Witam wszystkich, to mój pierwszy ( ale drugi) post na tym forum. Mam nadzieję, że tym razem nie zostanie wrzucony do kompostu z powodu złego działu.
Mam prośbę, abyście mi doradzili, bo lepiej znacie się na temacie bonsai, a ja jestem dopiero początkujący, ale pełny zapału :)
Zamierzam zakupić sobie drzewko z gatunku ligustra.
I tu pojawia się pytania, które wybrać, bo zastanawiam się nad dwoma. Załączam zdjęcia. Proszę o radę, które jest ciekawsze i jest ciekawsze. Istotny jest też aspekt ceny, który z nich jest wart swojej ceny.
Oferta jest ze sklepu fokus-bonsai. Jeżeli macie jakieś doświadczenie z tym sklepem to też chętnie je poznam. Z góry dzięki za wszystkie wskazówki.
Załączniki
WysokoœÌ 40-45 cm, doniczka 30 cm, cena 160 z³
WysokoœÌ 40-45 cm, doniczka 30 cm, cena 160 z³
2.jpg (62.3 KiB) Przejrzano 8959 razy
Drzewko za 125 z³, wysokoœÌ 35 cm, doniczka 26 cm.
Drzewko za 125 z³, wysokoœÌ 35 cm, doniczka 26 cm.
1.jpg (67.11 KiB) Przejrzano 9048 razy
mum666
Posty: 84
Rejestracja: 23 mar 2007, 14:06
17
Imie i nazwisko: Adrian