Czy ktoś zwiedzał Ogród Japoński we Wrocławiu

Gdy chciałbyś porozmawiać o ogrodach japońskich.
Awatar użytkownika
AnnaDorota
wspieram forum (brąz)
wspieram forum (brąz)
Posty: 1444
Rejestracja: 22 lip 2004, 14:34
Lokalizacja: Zawiercie

Czy ktoś zwiedzał Ogród Japoński we Wrocławiu

Post autor: AnnaDorota » 25 mar 2005, 13:05

...ostatnio? Słyszałam że po powodzi go ładnie odrestaurowali, ale czy ktoś wie kiedy warto by tam wstąpić? Teraz pewnie za wcześnie, co?
Michał

Post autor: Michał » 25 mar 2005, 13:10

Z tego co pamiętam z TV to ogród jest nieczynny tylko w zimę.
Czyli chyba już otwarty ale nie wiem czy warto się tam już teraz wybierać.
Za miesiąc już <font color="#FF0000">napewno //ort</font> będzie warto :-D
Awatar użytkownika
Szymon
Posty: 741
Rejestracja: 27 lip 2004, 07:57
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Szymon » 25 mar 2005, 13:13

był ostatnio reportaż w "Mai w ogrodzie', wyglądał pięknie, nawet zimą. Najlepiej prezentuje się w maju, osobiście byłem właśnie w tym miesiącu. Było to może 2-3 lata po powodzi, więc na pewno nie był tak imponujący jak teraz.

Szymon
garas

Post autor: garas » 25 mar 2005, 13:13

Jak już Aniu napisałem Ci na gg, polecam gorąco, ale faktycznie za jakiś miesiąc.
Możesz odwiedziny połączyć z "Książem":D
Andrzey

Post autor: Andrzey » 25 mar 2005, 19:20

Ogród można zwiedzać od kwietnia do końca paĽdziernika.
W maju chyba najlepiej……ach te kwitnące rododendrony
acer6

Post autor: acer6 » 25 mar 2005, 20:41

Ja byłem we wrześniu przy okazji wystawy we Wrocq . Wrażenia jak naj bardziej pozytywne :ok: , tylko swołocz troche hałasowała i biegała , ale poza tym było OK . Wszystkim którzy mają okazję byc w okolicy Wrocławia POLECAM . O ile się nie mylę to jedyny taki ogród w Polsce (a jeśli nie jedyny to najstarszy )

Dołącze kilka fotek (robiła je moja kuzynka i ja ) .
Załączniki
brsl1.JPG
brsl1.JPG (64.22 KiB) Przejrzano 14681 razy
brsl2iiiiiiii.JPG
brsl2iiiiiiii.JPG (67.76 KiB) Przejrzano 14683 razy
brsl_acer_palm_a...iiiiiiiii2.JPG
brsl_acer_palm_a...iiiiiiiii2.JPG (49.15 KiB) Przejrzano 14683 razy
BRSL4.JPG
BRSL4.JPG (52.24 KiB) Przejrzano 14682 razy
BRSL5iiiiiiii.JPG
BRSL5iiiiiiii.JPG (59.83 KiB) Przejrzano 14683 razy
BRSL7iiiiii.JPG
BRSL7iiiiii.JPG (52.41 KiB) Przejrzano 14682 razy
BRLS6iiii.JPG
BRLS6iiii.JPG (66.5 KiB) Przejrzano 14681 razy
Awatar użytkownika
AdamJonas
Posty: 1164
Rejestracja: 23 lip 2004, 12:30
Imie i nazwisko: Adam C.
Województwo: dolnośląskie
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Post autor: AdamJonas » 26 mar 2005, 01:26

Byłem kilka razy i polecam. Faktycznie warto go odwiedzić, szczególnie, jak podpowiadają, póĽną wiosną.

A propos...
acer6 pisze:(...)tylko swołocz troche hałasowała i biegała , ale poza tym było OK.
Co to jest swołocz :?: :?: :?:
Jak ja byłem to jej nie było :mrgreen:
acer6

Post autor: acer6 » 26 mar 2005, 10:07

Po prostu kilku głupich "dresów" , biegało tam gdzie nie wolno i darli sie , że aż dziadek dozorca był wkurzony :twisted: . Na szczęście szybko im się znudziło i sobie poszli .
Awatar użytkownika
ar2r
Posty: 318
Rejestracja: 19 lip 2004, 21:00
Imie i nazwisko: Artur J.
Województwo: dolnośląskie
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: ar2r » 21 maja 2005, 23:39

Będąc 15 maja na wystawie bonsai w Hali Ludowej postanowiłem odwiedzić też Ogród Japoński. Pokażę Wam parę fotek z tej wycieczki. Polecam wszystkim to miejsce i radzę zarezerwować sobie trochę czasu będąc we Wrocławiu.
Załączniki
030_NC.jpg
030_NC.jpg (55.14 KiB) Przejrzano 14501 razy
031_NC.jpg
031_NC.jpg (65.1 KiB) Przejrzano 14503 razy
036_NC.jpg
036_NC.jpg (58.46 KiB) Przejrzano 14501 razy
037_NC.jpg
037_NC.jpg (57.99 KiB) Przejrzano 14505 razy
038_NC.jpg
038_NC.jpg (58.02 KiB) Przejrzano 14499 razy
040_NC.jpg
040_NC.jpg (36.01 KiB) Przejrzano 14501 razy
Artur
Awatar użytkownika
ar2r
Posty: 318
Rejestracja: 19 lip 2004, 21:00
Imie i nazwisko: Artur J.
Województwo: dolnośląskie
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: ar2r » 21 maja 2005, 23:48

Jako wędkarz zrobiłem też takie fotki.
Załączniki
034_NC.jpg
034_NC.jpg (12.24 KiB) Przejrzano 14502 razy
035_NC.jpg
035_NC.jpg (20.28 KiB) Przejrzano 14497 razy
Artur
Stefanrsko

Post autor: Stefanrsko » 22 maja 2005, 09:20

Bardzo fajny ogród bylem 2lata temu,naprawde piekny.Wtedy sie jeszcze nie interesowalem bonsai wiec do ogledzin nie podchodzilem z taka pasja ale i tak to naprawde swietne miejsce,polecam.
Awatar użytkownika
Bolas
wspieram forum (srebro)
wspieram forum (srebro)
Posty: 2422
Rejestracja: 20 lis 2004, 18:03
Imie i nazwisko: Boleslaw Wujczyk
Województwo: śląskie
Lokalizacja: Żory
Kontaktowanie:

Post autor: Bolas » 22 maja 2005, 18:11

Przypomne tylko ze ogrody japonskie charaktwryzuja sie zmiennoscia tak samo jak pory roku wiec za kazdym razem wyglada innaczej dla mne jest najpiekniejszy własnie wiosna i jesienia. Byłem tam pierwszy raz praktycznie zaraz po odrestaurowaniu ogrodu po powodzi.Widziałem kilka gatunków drzewek "bonsai"ogrodowych ktore juz znikły z ogrodu (padły) ale nadal budzi on we mnie pozytywne nastawienie do natury. Jezdze tam co roku praktycznie 2razy bo warto...
Pozdrawiam
Bolesław Wujczyk
Awatar użytkownika
ar2r
Posty: 318
Rejestracja: 19 lip 2004, 21:00
Imie i nazwisko: Artur J.
Województwo: dolnośląskie
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: ar2r » 27 maja 2005, 01:04

Artur
Rave
Posty: 19
Rejestracja: 24 kwie 2009, 23:38
Imie i nazwisko: Witold K
Województwo: dolnośląskie

Re: Czy ktoÅ› zwiedzał Ogród Japoński we Wrocławiu

Post autor: Rave » 25 kwie 2009, 00:05

Znam dobrze ten ogród, ale do prawdziwego ogrodu Japońskiego, to mu jeszcze dużo brakuje. Już pierwszy raz jak tam wpadłem, zauważyłem sporo niedociągnięć. Poza tym, jest tam złamanych kilka zasad japońskiego stylu, ci co znają się na rzeczy, wiedzą co mam na myśli. Więc jeszcze musi trochę wody w Odrze upłynąć, zanim ten ogród dojrzeje i jego opiekunowie dostrzegą i poprawią niedociągłości...
Yokoono
Posty: 2
Rejestracja: 16 kwie 2010, 14:50
Imie i nazwisko: Magdalena T.
Województwo: lódzkie
Lokalizacja: Warszawa

Re: Czy ktoÅ› zwiedzał Ogród Japoński we Wrocławiu

Post autor: Yokoono » 14 maja 2010, 13:56

Przepiękne miejsce. Następnym razem jak będę we Wrocławiu to nie omieszkam pospacerować sobie po tym cudownym ogrodzie :-)
ADMIN: Prosze dostosowac sie do regulaminu (http://bonsai.kamcio.com/viewtopic.php?f=7&t=5045) forum.(Punkt 1.2)
___________________
[url=http://antyk_warium.republika.pl/srebra.html]antyki[/url]
ODPOWIEDZ