Podarowane Karmony w stanie przedagonalnym :(

Problemy nurtujące nas na początku przygody z bonsai.
juliette_has_gun
Posty: 3
Rejestracja: 05 sty 2009, 11:10
15
Imie i nazwisko: Magdalena M.
Województwo: lódzkie

Podarowane Karmony w stanie przedagonalnym :(

Post autor: juliette_has_gun »

Kilka dni temu podarowano mi 2 Karmony jedną większą z mniejszą ilością liści i drugą mniejszą z większą ilością liści.Przeszłości tych drzewek za bardzo nie znam , wiem tylko tyle ze stały w markecie ogrodniczym 8) .Obydwie łączy to iz są raczej w stanie przedagonalnym ---> pojedyncze liscie robią sie jasnozielone i opadają. Podlewam je 1-2 x dziennie tak aby "bryła korzeniowa" sie nie przesuszyła i zraszam liście --->tyle było napisane na metce od kwiatków :| z powodu lapidarnego opisu w sumie nie wiem nic na temat uprawiana takich roślinek. Nie jak dalej mam z nimi postępować i czy w ogóle one odżyją, czy jest sens je ratować czy wg Was one juz nie odżyją.Ponieważ jestem totalnym laikiem w temacie roślin ogólnie - proszę o wyrozumiałość i ... :oops:
Załączam kilka fotek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
D@niel
Posty: 30
Rejestracja: 18 maja 2008, 12:14
15
Imie i nazwisko: Daniel N
Województwo: opolskie
Lokalizacja: Kuniów

Post autor: D@niel »

Witam! Na początek proponuje dowiedzieć się nieco o drzewku: viewtopic.php?f=29&t=2065

Musisz ograniczyć podlewanie bo w przeciwnym razie drzewka nie przeżyją. Podlewaj dopiero wtedy jak zobaczysz, że wierzchnia warstwa ziemi robi się sucha. Jeżeli w pokoju jest suche powietrze zraszaj liście. Na parapecie okna drzewka mają wystarczająco światła dlatego niech tam pozostaną tylko jak będziesz chciała przewietrzyć pokój to odstaw drzewka w inne miejsce, tak aby nie stały w przeciągu.

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
krysztof
Posty: 151
Rejestracja: 22 paź 2006, 12:08
17
Imie i nazwisko: Krzysztof H
Województwo: śląskie
Lokalizacja: Zawiercie

Post autor: krysztof »